ניתוח לעיצוב הגוף – תכנית אישית לאחר ירידה במשקל

תכנית אישית לניתוח עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקלככשמדובר בניתוח לעיצוב הגוף, חשוב לציין כי ניתוחים פלסטיים לאחר ירידה משמעותית במשקל מפחיתים את עודפי העור והשומן שנותרים. המטרה היא לשחזר את המראה האטרקטיבי של הגוף באמצעות הסרת העור הנפול סביב הפנים, הצוואר, הזרועות העליונות, החזה, הבטן, הישבן והירכיים, היוצרים קווי מתאר מעוותים.

למרות שהליכים אלו מותירים צלקות, רוב המטופלים מבצעים אותם כחלופת טיפול מקובלת לשיפור המראה.

מועמדים מתאימים – ניתוח לעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל

ההפחתה המשמעותית במשקל מסייעת להשגת מראה אסתטי, אך גם כשהמשקל מתייצב, אנשים שוקלים ניתוח פלסטי על מנת לשפר את קווי הגוף. המאפיינים שהופכים אנשים למועמדים טובים להליכים אלו, הם:

משקל יציב במשך חצי שנה לפחות ללא ירידה נוספת במשקל

להשגת תוצאות אופטימאליות, אין לבצע ניתוח לעיצוב הגוף במשך כשנתיים לאחר תחילת תוכנית ההרזיה המשמעותית.

במהלך תקופה זו, העור מתכווץ באופן טבעי, כך שהניתוח מסיר את עודפי העור בלבד, והתזונה מתייצבת. מאפיינים אלו מסייעים להתאוששות מהניתוח.

מצב בריאותי תקין – ללא מצבים רפואיים כרוניים, כגון סוכרת או מחלות לב. אנשים במצב בריאותי ירוד אינם מועמדים טובים לניתוח לעיצוב גוף. יש לקבל אישורים לניתוחים פלסטיים מהרופא הראשי או מרופאים המטפלים במצבים הרפואיים.

תזונה בריאה – לאחר ההרזיה המשמעותית, לא מתעוררות בעיות תזונה כגון מחסור בחלבונים, העלולות להפריע לריפוי.

אנשים שאינם מעשנים – עישון מפחית את תהליך הריפוי ומגביר את הסיכון לסיבוכים חמורים במהלך הניתוח ולאחריו. אם אדם מעשן, עליו להפסיק לפחות חודש וחצי לפני הניתוח.

כושר גופני טוב – הליכים כירורגיים כרוכים בסיבולת תקינה של הגוף.

ציפיות מציאותיות – ניתוח לעיצוב הגוף מוביל לשיפורים ניכרים בצורת הגוף, אך בלתי אפשרי לשחזר את מראה העור או הגוף כפי שהיו טרם העלייה במשקל, או בגיל הנעורים. גם לאחר הניתוח, העור ממשיך לשקוע לאורך הזמן כחלק מהזדקנות נורמאלית.

ניתוח לעיצוב הגוף – אפשרויות

לאחר ירידה משמעותית במשקל, מטרת הניתוחים הפלסטיים היא להדק עור רפוי ולהסיר עודפי שומן. האפשרויות כוללות ניתוחים להרמת פלג גוף תחתון, מתיחת בטן, הרמת ירכיים וזרועות עליונות, ושאיבת שומן.

יש להתייעץ עם מנתח פלסטי על מנת לקבוע אילו אפשרויות מתאימות באופן אישי. במקרים רבים, מומלץ לבצע את ההליכים במרווחי זמן המאפשרים לגוף להתאושש. חשוב ביותר לקבל מהמנתח תכנית המפרטת את סוגי הניתוחים ואופן ביצועם, על מנת שניתן יהיה להחליט מה צריך להתבצע תחילה, ולהשיג את היתרונות הטובים ביותר.

ניתוח הרמת גוף תחתון

הליך זה מעצב מחדש את הבטן, המותניים, הירכיים והישבן דרך חתך המבוצע סביב היקף הגוף, ובאמצעות שאיבת שומן.

הניתוח מיועד לאנשים בעלי עור רופף בישבן, בחלק האחורי של הירכיים ובצדי וקדמת הירכיים, הבטן, ושכבות דקות יחסית של שומן מתחת לעור באזורים אלו.

ניתוח מתיחת בטן

הליך זה מסיר עור רופף, עודף עור ושומן ומהדק את הבטן להסרת סימני מתיחה בבטן התחתונה מתחת לטבור.

בהליך זה, המנתח מסיר את רוב העור והשומן בין הטבור לשיער הערווה, בצורה אופקית או אליפטית. שרירי הבטן מהודקים עם תפרים קבועים, והעור העודף מוסר. החתך נסגר עם תפרים אשר עוברים מהטבור עד הירך, והצלקת נוצרת לאורך הקמט הטבעי בתוך קו הביקיני. אורך הצלקת ויכולת הסתרתה משתנים בין המטופלים.

עיצוב זרועות עליונות

עם הירידה המשמעותית במשקל, או כתוצאה מהזדקנות, הזרועות העליונות עשויות להיות משוחררות ורפויות. בניתוח לעיצוב הגוף, הליך הרמת זרועות מסיר עודפי עור ומשקעי שומן, ומעניק לזרוע העליונה קווי מתאר נעימים יותר.

אורך החתך ודפוס ההליך תלויים בכמות ומיקום העור העודף להסרה, כמו גם השיפוט הטוב ביותר של המנתח הפלסטי.

שאיבת שומןמשפרת את קווי המתאר של הירכיים, החזה, הצוואר, הזרועות העליונות והברכיים. הליך זה משמש במקרים רבים בשילוב עם ניתוחים פלסטיים אחרים המבוצעים לאחר ירידה משמעותית במשקל.

הרמת ירך – הליך זה מסיר עודף שומן להענקת מראה מהודק ומחוטב. ניתן לבצע הליך זה גם בשילוב עם שאיבת שומן של הירך וניתוח להרמת פלג גוף תחתון.

שתפו:

תוכן עניינים
עדיין לא הצטרפת לקבוצת הפייסבוק הפעילה?
הכנסו לקישור והגישו בקשה להצטרף, בקבוצה תמצאו דיונים וחוויות אודות כלל התרופות לירידה במשקל