השוואת מרפאות ומחירים לניתוחים בריאטריים

ניתוחים בריאטריים

אחוז משמעותי מהאוכלוסיה סובל ממשקל עודף או השמנת יתר, מצבים שמחייבים פעמים רבות פתרון בהקדם האפשרי. כאשר הדיאטה אינה עוזרת או כשיש צורך בפתרון מקיף ומיידי יותר, עולה המחשבה על ניתוחים בריאטריים.

מאילו מאכלים יש להימנע לאחר ניתוח בריאטרי לקיצור קיבה

ניתוח בריאטרי לקיצור קיבה

ניתוח בריאטרי לקיצור קיבה, נמצא כיעיל ביותר לצורך הפחתה במשקל לאורך זמן. מעבר לכך, ניתוחים אלה ידועים גם ביכולתם לסייע לצורך טיפול יעיל בתופעות רפואיות נוספות הנלוות להשמנה בין אם מדובר בסוכרת, כבד שומני או מחלות דם כאלה ואחרות.

האם יש דבר כזה גלולה לקיצור קיבה?

גלולה לקיצור קיבה

לכל מי שאי פעם תהה אם הפחתת משקל יכולה להיות קלה כמו בליעת גלולה, מחקר ראשוני מצביע על סיכויים טובים ביותר לתשובה חיובית-גלולה לקיצור קיבה. הליך חדש זה מבוצע באמצעות בלון קיבה ארוז בתוך כמוסה בגודל סטנדרטי, המחוברת לקטטר זעיר.

ניתוח מעקף תריסריון לסובלים מהשמנת יתר

ניתוח מעקף תריסריון לאלו הסובלים מהשמנת יתר

ניתוח מעקף תריסריון הוא ניתוח בריאטרי הנחשב לרדיקלי יחסית לניתוח שרוול או ניתוח טבעת מתכווננת כשלמעשה ניתוח השרוול היווה בעבר את החלק הראשון בסוג ספציפי של ניתוח מעקף תריסריון. כבר כאן ניתן להבין כי ישנו יותר מניתוח אחד שנופל תחת ההגדרה של ניתוח מעקף תריסריון כשבגדול מדובר על שני ניתוחים להלן:

פעילות גופנית לאחר ניתוח בריאטרי – מומלץ להתחיל פעילות לאחר שבועים לאחר מפגש עם רופא

פעילות גופנית לאחר ניתוח בריאטרי - מומלץ להתחיל פעילות לאחר שבועים לאחר פגישה עם רופא

חלק ניכר מהאנשים מסוגלים לרדת במשקל, אך רבים לא מצליחים לשמור על המשקל החדש אליו הגיעו תוך השקעת מאמצים רבים. נכון להיום קיים בידינו מידע רב בנוגע לכך שפעילות גופנית היא המנבא הטוב ביותר לשמירה על משקל היעד לאחר שהושג כשרוב המידע מגיע ממחקרים תצפיתיים שמצאו כי עיסוק בפעילות גופנית מנעה עלייה חוזרת במשקל.

הצרת קיבה בעזרת טבעת

הצרת קיבה בעזרת טבעת

ניתוח הצרת קיבה בעזרת טבעת, ניתוח טבעת מתכווננת או Adjustable Gastric Banding, הוא הניתוח השמרני ביותר במשפחת הניתוחים הבריאטריים וזאת כיוון שבמהלך הניתוח לא מבצעים חתכים במערכת העיכול, לא יוצרים מעקפים ולמעשה מבחינה אנטומית מערכת העיכול נותרת ללא שינוי. כמו כן ניתוח זה נחשב לשמרני מכולם משום שתוצאותיו הפיכות.

איך להיפטר מעודפי עור לאחר ניתוח?

איך ניתן להיפטר מעודפי עור לאחר ניתוח

מה ניתן לעשות כדי להיפטר מעודפי עור לאחר ניתוח? הניתוחים הבריאטריים המהווים כיום את הדרך המוצלחת והיעילה ביותר לירידה במשקל אמנם גורמים לירידה משמעותית במסת השומן, אך ברוב המקרים ההתכווצות של מעטפת העור לא תואמת את ההתכווצות של רקמת השומן. מכיוון שכך הם פני הדברים לא אחת  נותרים המנותחים עם עודפי עור לאחר ניתוח, שגורמים […]

ניתוח שרוול קיבה

ניתוח שרוול קיבה

ניתוח שרוול קיבה הוא הניתוח הבריאטרי הנפוץ ביותר בישראל כשבעבר ניתוח זה היווה את השלב הראשון בניתוח מעקף תריסריון. לאחר שנמצא כי המנותחים הפחיתו אחוז ניכר ממשקלם העודף כבר לאחר שלב זה, החלו לבצע את הניתוח כטיפול העומד בפני עצמו.

ניתוח מעקף קיבה

ניתוח מעקף קיבה

ניתוח מעקף קיבה או (Gastric bypass surgery Roux-en-Y RYGB) הוא ניתוח בריאטרי המשלב בין מנגנון של תת ספיגה עם מנגנון רסטרקטיבי (הקטנת נפח הקיבה). בניתוח זה מחלקים את הקיבה לזוג חלקים: כיס עליון בנפח הנע בין 15-30 סמ"ק ויתרת הקיבה. לאחר חלוקת הקיבה משיקים את הכיס העליון למעי תוך כדי שעוקפים את רוב הקיבה, את […]

עדיין לא הצטרפת לקבוצת הפייסבוק הפעילה?
הכנסו לקישור והגישו בקשה להצטרף, בקבוצה תמצאו דיונים וחוויות אודות כלל התרופות לירידה במשקל